Zo bedient Hofweb jou in tijden van Corona
Over zaken die we in werking hebben gezet om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen. We raden je aan om hier regelmatig een kijkje te nemen. Zo blijf je op de hoogte.
Over zaken die we in werking hebben gezet om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen. We raden je aan om hier regelmatig een kijkje te nemen. Zo blijf je op de hoogte.
Update maandag 11 mei
Voordat je contact met ons opneemt,
graag eerst even kijken of je vraag hier al bij staat. Dank je :-)
Hier lees je welke acties Hofweb al onderneemt
om verspreiding zoveel mogelijk te vookomen.
Vanaf nu kun je je bestelling nog tot maandag of woensdag ochtend 6:00 insturen of wijzigen i.p.v. de gebruikelijke 10:00. Orders die later binnen komen, worden automatisch doorgezet naar de eerst volgende bezorgdatum.
Ook kan het zijn dat jouw bezorgroute eerder vol zit dan de besteldeadline van 6:00. Ook dan wordt je bestelling doorgezet naar de eerst volgende, beschikbare datum. Je reeds geplaatste bestelling kun je dan weer wijzigen tot ma/woe 6:00.
We nemen deze 'maatregel' om beter in te kunnen kopen bij onze boeren en leveranciers (we willen nl. zo min mogelijk achter 't net vissen), de aanleverende logistiek te optimaliseren en om werkdruk bij onze inkopers weg te nemen.
Drukverdeling is het sleutelwoord in hectische tijden en deze vervroeging van de deadline draagt eraan bij om je zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen.
Let op: Het kan zijn dat we de besteldeadline de komende tijd nog meer gaan vervroegen. We houden je op deze plek op de hoogte!
Niet alleen bij ons wordt extra besteld, maar ook bij andere winkels. Een paar weken 'hamsteren' heeft dan ook tot gevolg dat er steeds meer producten niet leverbaar (zullen) zijn, helaas. Het betreft vooral kruidenierswaren en koelvers producten van bepaalde merken, maar ook buitenlandse groentes en fruit worden kwetsbaarder in aanvoer.
We vragen je begrip hiervoor, al doet het ons ook echt pijn niet te kunnen leveren en zeggen we automatisch 'excuses voor het ongemak', deze keer is het vrijwel altijd 'overmacht'.
Wil je tijdig weten welke producten niet leverbaar zijn? Op de pakbon, die wij voordat we gaan bezorgen jou via de mail doen toekomen, zie in rood gemarkeerd om welke producten het gaat.
Corona dus, we hebben er allemaal mee te maken en alhoewel ‘t niet altijd evenveel met boerenverstand te maken heeft, blijven we gewoon zo goed mogelijk praktisch invulling geven aan datgene wat binnen ons bereik ligt.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Namens alle Hofwebbers danken wij je alvast voor je medewerking. En natuurlijk ‘succes’ met jouw persoonlijke Corona ervaring(en).
Hofweb-groet,
Peter en Lambertus