Zo bedient Hofweb jou in tijden van Corona

Over zaken die we in werking hebben gezet om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen. We raden je aan om hier regelmatig een kijkje te nemen. Zo blijf je op de hoogte.


Laatste belangrijke mededelingen

Update maandag 11 mei 

  • Verstuur/wijzig je bestelling vanaf nu tot ma/woe ochtend 6:00. Lees meer >> 
     
  • Aantal niet leverbare producten neemt nog niet af. Lees meer >>
     
  • Bezorgen in tijden van Corona, zo doen wij dat en dit vragen we van jou Lees meer >>
     
  • Per bezorgroute zijn er een maximum aantal plekken beschikbaar. Route vol? Dan wordt je automatisch doorgezet naar de eerst volgende bezorgdag.
     


Veel gestelde vragen

Voordat je contact met ons opneemt,
graag eerst even kijken of je vraag hier al bij staat. Dank je :-)

Naar de veelgestelde vragen


Deze maatregelen nemen we al

Hier lees je welke acties Hofweb al onderneemt
om verspreiding zoveel mogelijk te vookomen.

Maatregelen die Hofweb neemt

Tot wanneer kan ik bestellen in Coronatijd? 

Besteldeadline tijdelijk van ma en woe ochtend 10:00 naar 6:00
 

Vanaf nu kun je je bestelling nog tot maandag of woensdag ochtend 6:00 insturen of wijzigen i.p.v. de gebruikelijke 10:00. Orders die later binnen komen, worden automatisch doorgezet naar de eerst volgende bezorgdatum.

Ook kan het zijn dat jouw bezorgroute eerder vol zit dan de besteldeadline van 6:00. Ook dan wordt je bestelling doorgezet naar de eerst volgende, beschikbare datum. Je reeds geplaatste bestelling kun je dan weer wijzigen tot ma/woe 6:00.

We nemen deze 'maatregel' om beter in te kunnen kopen bij onze boeren en leveranciers (we willen nl. zo min mogelijk achter 't net vissen), de aanleverende logistiek te optimaliseren en om werkdruk bij onze inkopers weg te nemen. 

Drukverdeling is het sleutelwoord in hectische tijden en deze vervroeging van de deadline draagt eraan bij om je zo goed mogelijk te kunnen blijven bedienen.

Let op: Het kan zijn dat we de besteldeadline de komende tijd nog meer gaan vervroegen. We houden je op deze plek op de hoogte!
 

Helaas meer niet leverbare producten

Eventuele manco's in je bestelling duidelijk zichtbaar op je pakbon
 

Niet alleen bij ons wordt extra besteld, maar ook bij andere winkels. Een paar weken 'hamsteren' heeft dan ook tot gevolg dat er steeds meer producten niet leverbaar (zullen) zijn, helaas. Het betreft vooral kruidenierswaren en koelvers producten van bepaalde merken, maar ook buitenlandse groentes en fruit worden kwetsbaarder in aanvoer. 

We vragen je begrip hiervoor, al doet het ons ook echt pijn niet te kunnen leveren en zeggen we automatisch 'excuses voor het ongemak', deze keer is het vrijwel altijd 'overmacht'.

Wil je tijdig weten welke producten niet leverbaar zijn? Op de pakbon, die wij voordat we gaan bezorgen jou via de mail doen toekomen, zie in rood gemarkeerd om welke producten het gaat.


Kies voor direct van de boer, juist nu!

De aanvoer van Zuid-Europese producten is overigens allerminst zeker, dat je daar wel even rekening mee houdt.

Dus kies vol vertrouwen lekker voor lokaal via het Herkomst Filter ‘Direct van de boer’ in onze webwinkel.

Kies ook voor direct van de boer

Corona dus, we hebben er allemaal mee te maken en alhoewel ‘t niet altijd evenveel met boerenverstand te maken heeft, blijven we gewoon zo goed mogelijk praktisch invulling geven aan datgene wat binnen ons bereik ligt.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Namens alle Hofwebbers danken wij je alvast voor je medewerking. En natuurlijk ‘succes’ met jouw persoonlijke Corona ervaring(en).

Hofweb-groet,

Peter en Lambertus