Update zaterdag 2 maart 2020
Statiegeldflessen goed schoonmaken en retourneren op de gebruikelijke manier. In de koelbox of anders in het groene krat.
Onze bezorgers zullen alleen tot de voordeur bezorgen en werken volgens het geadviseerde hygiëne protocol
Momenteel krijgen we enorm veel nieuwe account aanmeldingen, ook omdat Ekoplaza en Odin hebben besloten hun webwinkel (tijdelijk?) helemaal te sluiten. Wij willen juist open blijven, maar wel op een verantwoorde manier. Dus, voorlopig geen nieuwe bestellers, dan kunnen we er beter voor onze trouwe klanten zijn. Maak dus gerust een account aan; we berichten je dan zodra je je eerste bestelling kunt plaatsen.
Focus op onze normen en waarden, kwaliteit en menselijke maat, zeker in tijden van crisis. Verbinding, niet alleen met ons netwerk van boeren, maar ook met onze trouwste klanten als belangrijke schakel. Veel van onze klanten hebben namelijk ook geinvesteerd in Hofweb. Samen vormen we het fundament onder ons bijzondere voedsel-web en, nu nog belangrijker; samen borgen we het bestaan van Hofweb.
Het wekelijkse Hofweb-nieuws hebben we hierook op aangepast. Deze gaat eerst naar de groep met trouwe bestellers en mogelijk later in de week, in aangepaste vorm, ook naar alle andere en potentiële klanten om zo ook voor deze groep te kunnen blijven inspireren met nieuws van 't land en lekkere recepten.
De laatste tijd moesten we onze webwinkel steeds eerder sluiten dan de gebruikelijke besteldeadlines op ma en woe 10:00. Daarom hebben we besloten deze tijdelijk een uurtje naar voren te halen en dus om 9:00 al te 'sluiten'. Tot die tijd kun je in ieder geval je 'gereserveerde' bestelling nog aanpassen.
Maar het kan ook zijn dat alle plekken voor jouw bezorgroute (we hebben een maximum per route/regio per bezorgdag ingesteld) voor een gewenste bezorgdag al (veel) eerder vol zijn. Vanaf dat moment kun je dus geen bestelling meer doen, maar wel de eerst volgende besteldag selecteren.
Let op: Het kan zijn dat we de besteldeadline de komende tijd nog meer gaan vervroegen. We houden je op deze plek op de hoogte!
Niet alleen bij ons wordt extra besteld, maar ook bij andere winkels. Een paar weken 'hamsteren' heeft dan ook tot gevolg dat er steeds meer producten niet leverbaar (zullen) zijn, helaas. Het betreft vooral kruidenierswaren en koelvers producten van bepaalde merken, maar ook buitenlandse groentes en fruit worden kwetsbaarder in aanvoer. We vragen je begrip hiervoor.
Wil je tijdig weten welke producten niet leverbaar zijn? Op de pakbon, die wij voordat we gaan bezorgen jou via de mail doen toekomen, zie in rood gemarkeerd om welke producten het gaat.
Corona dus, we hebben er allemaal mee te maken en alhoewel ‘t niet altijd evenveel met boerenverstand te maken heeft, blijven we gewoon zo goed mogelijk praktisch invulling geven aan datgene wat binnen ons bereik ligt.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Namens alle Hofwebbers danken wij je alvast voor je medewerking. En natuurlijk ‘succes’ met jouw persoonlijke Corona ervaring(en).
Hofweb-groet,
Peter en Lambertus