Niet tevreden? Geld terug!
Niet tevreden? Geld terug!
Natuurlijk doen wij ons uiterste best! Dat begint al bij onze biologische en bio-dynamische boeren. Zij telen met grote zorg en oogsten met aandacht. Dat proces zetten wij als Hofweb voort in onze bedrijfsvoering. Wij hopen natuurlijk dat je dat merkt en waardeert!
Uiteraard zijn ook wij mensen en die maken nu eenmaal fouten. Dit kunnen inpak- en bezorgfouten zijn, maar ook kwaliteitsfouten. Soms door eventjes niet goed op te letten, soms door de onverwachte natuur, die anders besliste over de houdbaarheid van een vers product dan wij hadden gedacht.
Bij kwaliteitsproblemen crediteren wij altijd! Voor al het andere zoeken wij een passende oplossing!
Het kan dus gebeuren. En als het gebeurt, dan proberen wij het zo goed mogelijk voor je op te lossen.
Dus heb je een klacht? Chat, app, mail of bel gerust!
Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk
Herroepingsrecht bederfelijke waren
Op de producten
van bederfelijke aard is geen herroepingsrecht van toepassing. Het is
niet mogelijk deze terug te sturen. In artikel 10 - Uitsluiting
herroepingsrecht van de algemene voorwaarde is vermeld waarom het
herroepingsrecht niet van toepassing is. Wij zullen in dit geval een
passende oplossing bieden, neem hiervoor contact met ons op.
Herroepingsrecht niet bederfelijke waren
Je
hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen
het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het
product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in
originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de
bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het
bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het
modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk
Ben je het niet eens met onze
oplossing voor je klacht? Wij zijn aangesloten bij stichting webshop
keurmerk. Je kan altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van
Stichting Webshop Keurmerk.