Veelgestelde vragen

> Ik kan een product niet vinden die ik zoek

Dat kan gebeuren! Neem contact met ons op en dan zoeken wij voor je of bekijken wij of het product leverbaar is.


> Hoe gaat de betaling in zijn werking?

Je vult je gegevens in tijdens je eerste bestelling. Wij vragen om je naam en IBAN nummer. Daarna geeft je akkoord op de automatische incasso. Wij boeken dan ongeveer een week na levering het bedrag van je rekening af. Bestel je niks dan boeken wij ook niks af. Stop zetten kan altijd. Lees hier meer


> Mag ik het klapkrat houden?

Wij krijgen de kratten graag terug om volgende bestellingen weer te kunnen versturen. Ook ontvang je het statiegeld (€8,50 per krat) weer terug na retourneren. Als je het krat vergeten bent mee te geven of er staat nog wat in is dat geen probleem hoor. De volgende week kan je hem gewoon alsnog meegeven of op een afhaalpunt achterlaten.

 

> Bezorgen jullie ook vaker dan 1 keer in de week?

Nee, wij bezorgen maar één keer per week. Hierdoor kunnen de boeren efficiënt oogsten en wij efficiënt rijden. Zo houden wij de verzendkosten en prijs zo scherp mogelijk.

 

> Kan ik zelf recepten naar jullie toezenden?

Graag zelfs! Je mag je recepten opsturen naar lambertus@hofweb.nl en het liefst met een mooie foto erbij van het eindresultaat!


> Kan ik ook eenmalig bestellen zonder account?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij werken met een account zodat je altijd je bestelling zelf kan beheren. Het afleveradres, de bestelde artikelen en eventueel vaste artikelen kan je in je account beheren.   


> Wanneer wordt de betaling geïnd (wanneer gebeurd de automatische incasso)

Ongeveer één week na levering van de goederen zullen wij het bedrag van je rekening afschrijven.