6) Factuur & Betalen
Lekker gegeten? Fijn! Dan ontvang je nu je factuur. Die versturen we eens per week, op maandag.
Op je factuur vind je:
- Alle boodschappen zoals je die de week ervoor hebt ontvangen
- Eventuele correcties naar aanleiding van bijvoorbeeld een klacht over een product
- Eventuele statiegeldkrat verrekeningen
Je eerste bestelling betaal je trouwens altijd vooruit met iDEAL. Met deze transactie machtig je ons ook direct voor het afschrijven van eventuele vervolgbestellingen.
Waarom passen wij het 'Bestellen, Genieten, Betalen' principe toe?
- Gewogen producten
Veel versproducten worden tijdens het inpakken gewogen. Kaas, maar ook bijvoorbeeld broccoli, andijvie, pompoen, appels, uien, tomaten, vlees, druiven, etc. Het gewogen gewicht komt natuurlijk op je pakbon terecht. Zo betaal je altijd voor wat je daadwerkelijk ontvangt. Ontvang je wat minder, betaal je ook minder. Een onsje meer? Dan betaal je die ook.
- Niet leverbaar
Het kan zijn dat er een product onverhoopt niet leverbaar is en we ook geen passende vervanging voor je hebben. Dan zetten we het product op '0' en wordt het niet berekend.
- Toch niet tevreden, helaas...
Mogelijk ben je niet tevreden over een product of er ontbreekt (oeps!) er eentje. Dan weet je ons te vinden en crediteren wij het product.
Bovengenoemde vinden wij een eerlijke en transparante gang van zaken. Maar het betekent natuurlijk wel dat je geleverde bestelling (lichtelijk) kan afwijken t.o.v. wat je oorspronkelijk hebt besteld. Daarom maken we het liefst achteraf je factuur op, welke maandags in je mailbox verschijnt en binnen 2 à 3 werkdagen automatisch van je bankrekening wordt afgeschreven. Dank voor het vertrouwen.