Orderbevestiging, facturen en betalen

Orderbevestiging

Nadat je een bestelling hebt gedaan, ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail. Hierin staat vermeld:

- De dag van bezorging
- Jouw bestelde producten
- Jouw factuur en bezorgadres

Je kunt twee keer per week bestellen. Jouw bestelling kun je aanpassen tot: 

  1. Maandagochtend tot 10:00 uur voor de bezorging op dinsdag of woensdag*. 
  2. Woensdagochtend tot 10.00 uur voor de bezorging op donderdag, vrijdag of zaterdag*.

* de bezorgdag is afhankelijk van je adres.

Producten toevoegen, eruit halen, je bezorgadres aanpassen of je bestelling helemaal cancelen: geen probleem!

Pakbon

Ook de pakbon ontvang je per mail, met hierop alle producten in de juiste hoeveelheden en gewichten zoals wij die aan jou gaan leveren. Is een product niet leverbaar, dan wordt dit bovenaan aangegeven. Ook staat op de pakbon vermeld hoe laat je onze bezorger kunt verwachten.
 

Factuur

Op de dinsdagen na bezorging van je boodschappen ontvang je een weekfactuur. Als je twee keer per week besteld hebt krijg je jouw twee bestelling op één week factuur. Ook staat hierop de verrekening van de ontvangen en ingeleverde kratten. De status van je statiegeldkratten kun je ook volgen in 'Mijn Hofweb'. (Onder je accountnaam rechtsboven.)

Mocht je bij ons een klacht hebben ingediend en daarvan een correctie tegoed hebben, dan ontvang je daarvan een orderbevestiging. De verrekening hiervan gebeurt via de eerstvolgende factuur.

Automatische incasso

Betalingen gaan bij ons bij voorkeur via automatische incasso. Na bezorging van je boodschappen wordt het verschuldigde bedrag van je bankrekening afgeschreven in de week erna. Bijvoorbeeld als je woensdag de boodschappen bezorgd krijgt dan vindt de automatisch incasso rond de donderdag plaatst in de week erop. Tijdens het afronden van je eerste bestelling wordt via iDeal om je gegevens gevraagd, en door deze in te vullen geef je toestemming aan Hofweb om de betaling van jouw facturen door middel van een automatische incasso te laten plaatsvinden. Ben je het niet eens met een betaling, dan kun je deze tot 56 dagen na de incasso weer terugvorderen. Uiteraard kun je je machtiging ten alle tijden weer intrekken.

Niet goed? Geld terug!

Ben je niet tevreden over een ontvangen product? Wij geven altijd geld terug. Alles over deze service lees je hier.

 

Vragen over een bestelling?

Neem gerust contact met ons op. Al onze gegevens vind je hier.