Orderbevestiging, facturen en betalen

Van bestellen tot betalen, zo werkt dat bij ons!

Hieronder chronologisch uitgelegd welke 'documenten' je via de mail van ons ontvangt, nadat je een bestelling hebt gedaan en voordat er betaald wordt.

Orderbevestiging na gedane bestelling(en)

Nadat je een bestelling hebt gedaan, ontvang je een orderbevestiging via de mail. Hierin staat vermeld:

- Dag van bezorging
- Bestelde producten
- Factuur en bezorgadres

Je kunt overigens ten allen tijden je bestelling aanpassen t/m woensdagochtend 11 uur. Producten toevoegen, eruit halen, je bezorgadres aanpassen of je bestelling helemaal cancelen, geen probleem!

Voor bezorging pakbon in je mailbox incl. statiegeld en bezorgtijd

Op de pakbon staan alle producten met de juiste hoeveelheden en gewichten zoals wij die aan jou gaan leveren. Is een product om wat voor reden dan ook niet leverbaar, dan wordt dit bovenaan  aangegeven.

Ook staat op de pakbon vermeld hoe laat je onze bezorger kunt verwachten.

Wekelijkse factuur met al je boodschappen en statiegeld

Op dinsdag ontvang je een factuur met de boodschappen die je in de voorgaande week hebt ontvangen. Ook staat hierop de verrekening van de ontvangen en ingeleverde kratten. De status van je statiegeldkratten kun je ook volgen in 'Mijn Hofweb'.

Mocht je bij ons een klacht hebben ingediend en daarvan een correctie tegoed hebben, dan ontvang je daarvan een orderbevestiging. De verrekening hiervan wekelijkse eindfactuur.

Betaling via automatische incasso

Betalingen gaan bij ons bij grote voorkeur via automatische incasso. Het verschuldigde bedrag wordt ca. één week na levering van je bank- of giro-rekening afgeschreven.

Tijdens het afronden van je eerste bestelling wordt je IBAN gevraagd. Door deze in te vullen geef je toestemming aan Hofweb om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om een bedrag van je rekening af te schrijven, wegens betaling van de door de Hofweb geleverde boodschappen en statiegeld. Ben je het niet eens met een betaling, dan kun je deze tot 56 dagen na de incasso weer terugvorderen. Uiteraard kun je de machtiging ten alle tijden weer intrekken.

Wij zouden het ontzettend waarderen als je ons je betaalgegevens toevertrouwd! Dank alvast!

Heb je vragen over een betaling?

Neem gerust contact met ons op!

Bekijk je contact mogelijkheden.

Niet goed? Geld terug gestort!

Ben je niet tevreden over je ontvangen product(en)? Wij geven altijd geld terug!

Lees alles over 'niet goed, geld terug'.