Facturen en betalen

Betaling van je eerste bestelling 


Je eerste keer boodschappen doen gaat wat anders dan de daaropvolgende keren. Nadat je de winkelwagen hebt gevuld en je de boodschappen hebt bevestigd vragen wij je met IDEAL te betalen. Je betaalt dan het gehele bedrag van je winkelwagen. 

Op de dinsdag nadat je de boodschappen hebt ontvangen, sturen wij je de factuur van de definitieve bestelling zoals deze bij je bezorgd is. Deze factuur kan verschillen met wat je bij het bestellen hebt betaald. Dit kan komen door: 

  • Gewogen producten. Veel producten worden gewogen voordat we ze in je kratje stoppen. Stel, je bestelt 500 gram tomaten. In de praktijk zal dit 480 of 540 g worden. Dit gewicht berekenen we dan ook aan je door. Zo betaal je altijd exact voor wat je krijgt.
  • Niet (volledig) leverbare producten. Uiteraard doen wij ons uiterste best om je bestelling volledig te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat er een product niet (voldoende) leverbaar of (gedeeltelijk) vervangen is. Soms door de natuur, die anders over een groente of fruit besliste dan wij hadden gehoopt, soms ook omdat wij een product niet binnen hebben gekregen van onze leverancier.
  • Manco’s en kwaliteitsklachten. Als het blijkt dat er toch iets niet geleverd is of de kwaliteit blijkt niet goed te zijn in de dagen na bezorging, dan corrigeren wij dit natuurlijk op je factuur. Dus ben je niet tevreden over een ontvangen product? Wij geven altijd geld terug!

Het verschil tussen het reeds via IDEAL betaalde bedrag en het uiteindelijke bedrag op je definitieve factuur bedrag ontvang je terug of incasseren wij van je rekening. 

Als je hier verder nog vragen over hebt neem gerust contact met ons op

 

Betaling van je tweede en opvolgende bestellingen 


Na de eerste IDEAL betaling heb je akkoord gegeven voor een automatische incasso. Bestel je nog een keer boodschappen bij ons dan hoef je niet meer met IDEAL te betalen. 

Je doet gewoon je boodschappen, bevestigd de bestelling en je bent klaar. De dinsdag na ontvangst van je boodschappen ontvang je van ons het factuur wat wij gaan afschrijven. Twee dagen na ontvangst van het factuur zullen wij het van je rekening afschrijven.  

Ben je het niet eens met de afschrijving? Neem dan contact met ons op dan kijken wij er naar. Je kan de betaling tot 56 dagen na de incasso weer terugvorderen. Uiteraard kun je je machtiging ten alle tijden weer intrekken bij je bank.
 

Factuur

Dinsdags na bezorging van je boodschappen ontvang je een weekfactuur. Mocht je twee keer in een week besteld hebben, dan ontvang je hiervan ook één weekfactuur. 

Op de factuur zie je het bedrag wat zal worden afgeschreven. Ook kan het zijn dat je geld van ons terug ontvangt. Bijvoorbeeld als je statiegeld kratten retour hebt gedaan, maar verder geen bestelling hebt gedaan.
 

Statiegeldkratten 

Je betaalt de eerste drie weken geen statiegeld. Hebben wij de kratten dan nog niet terug ontvangen brengen wij € 10,- per krat in rekening. Lees hier alles over het statiegeld.

 

Niet goed? Geld terug!

Ben je niet tevreden over een ontvangen product? Wij geven altijd geld terug! Alles over deze service lees je hier.