- Je bestelling zoals deze morgen geleverd gaat worden (of reeds geleverd is)
- Retour statiegeld krat(ten)
- Een correctie zoals met jou afgesproken
Mocht er een product om wat voor reden dan ook niet leverbaar zijn, dan informeren wij je per mail voordat de boodschappen worden bezorgd. De niet leverbare producten staan niet op de factuur, maar nog wel op de bestelbon, welke je in je boodschappenkrat aantreft.
‘Uw ordernummer’ op de factuur correspondeert met de door jouw geplaatste order(s) en zijn terug te vinden bij de orderstatus op onze website. Indien je meerdere bestellingen (orders) per week doet, dan komen deze uiteraard ook terecht op de factuur.
‘Ons ordernummer’ is ons interne nummer die de computer binnen onze administratie aan jouw bestelling heeft gegeven. Gelieve bij klachten dit nummer aan ons te communiceren.
Deze factuur wordt samen met de factuur van het statiegeld (zie onder) voor de groene klapkratten ca. 5 á 6 dagen na levering automatisch (indien dit jouw gekozen betaalwijze is) van je betaalrekening afgeschreven.
Ook correcties naar aanleiding van niet correct geleverde boodschappen worden dan verrekend.
Bij de omschrijving van de afschrijving kun je precies zien op welke factuurnummer(s) onze afschrijving betrekking heeft.
Je boodschappen worden geleverd in onze groene klapkratten. Hiervoor brengen wij € 7,5 statiegeld per krat in rekening. Deze staan onderaan op de factuur. Nadat deze kratten weer in ons bezit zijn, worden deze z.s.m. met een voorgaande bestelling verrekend.
Klanten die afhalen op een afhaaladres moeten helaas een week langer op hun verrekening wachten, omdat wij pas een week later de ingeleverde kratten bij het afhaaladres weer meenemen.
De retour statiegeld factuur wordt, voordat wij gaan incasseren, apart per mail verzonden (meestal maandag/dinsdag). Ook als je geen bestelling hebt gedaan, kan het dus zijn dat je een factuur van ons ontvangt. In dat geval storten wij het geld op je rekening. Een Retour statiegeld factuur herken je aan het – teken achter zowel het aantal als het bedrag.
Wij hopen je hiermee zo volledig mogelijk te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag via klantenservice@hofwebwinkel.nl
Met vriendelijke groet,
De Hofwebbbers