Veelgestelde vragen in tijden van Corona
 


Ik heb nog niet eerder besteld, wanneer kan ik weer bestellen? 

Vanaf 11 mei kan iedereen weer bestellen bij Hofweb. 


Tot wanneer kan ik bestellen? 

Je kunt je bestelling tot maandag of woensdag ochtend 6:00 insturen of wijzigen (i.p.v. de gebruikelijke 10:00). Orders die later binnen komen, worden automatisch doorgezet naar de eerst volgende bezorgdatum.

Ook kan het zijn dat jouw bezorgroute eerder vol zit dan de besteldeadline van 6:00. Ook dan wordt je bestelling doorgezet naar de eerst volgende, beschikbare datum. Je reeds geplaatste bestelling kun je dan weer wijzigen tot ma/woe 6:00.


Welke maatregelen neemt Hofweb om verspreiding van het virus covid 19 zoveel mogelijk te voorkomen? 

Bij het inpakken van je boodschappen en de bezorging hebben wij verschillende maatregelen genomen om verspreiding te voorkomen. Lees hier meer over >>

 


De indicatie van de bezorgtijd is soms erg ruim. Hoelaat kan ik mijn boodschappen verwachten?  

Door de enorme drukte zijn onze routes een stuk voller en rijden we bovendien ook extra (combi)routes. Hierdoor kan de tijd die wij normaal gesproken bij je langs komen (sterk) verschillen per week. 

Wij rijden zo efficient mogelijk en dus maar één keer op een dag langs jouw straat. We vragen je begrip hiervoor.

Ben je niet thuis? Laat het ons dat weten. Wij kunnen vaak de boodschappen ergens voor je achterlaten. Je kunt een opmerking voor onze bezorger achterlaten voordat je je bestelling verstuurt.


Ik kan mijn bestelling niet bevestigen, wat nu?

Als onze routes vol zitten en daardoor je bezorgdag niet meer vrij is, kan je geen bestelling meer insturen voor die dag. Wat kan je wel doen? 

1. Een volgende bezorgdag kiezen door op 'wijzigen' te klikken achter de bezorgdag. 

2. Als er helemaal geen bezorgdag meer beschikbaar is, kun je wachten tot na de volgende deadline. Dan komt er weer een nieuwe bezorgdag bij die je dan kunt selecteren. Je winkelwagen blijft gewoon bewaard, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. 

3. Kom je er niet uit, mail, chat of bel ons dan. Wij helpen je graag verder.